pevné břicho

5 minut pro pevné a ploché bříško


VYBRALI JSME PRO VÁS NEJLEPŠÍ CVIKY!

Naučte se ty nejlepší a nejúčinnější cviky, díky kterým bude vaše bříško ploché a pevné. A když si za své vezmete i naše další rady, výsledek na sebe nenechá dlouho čekat!

Chcete ploché břicho? Jezte pravidelně, pijte dostatečně

Toužíte po krásném a pevném bříšku? Máme pro vás rady a tipy na nejlepší cviky, které vám k němu pomůžou. Aby se na vašem bříšku rýsoval spíš „pekáč buchet“ a nikoli nevzhledný tukový polštářek, měla byste dodržovat pitný režim, pravidelně jíst a hýbat se.

Dodržujte pitný režim

Pijte čistou vodu, kterou můžete prokládat bylinkovými čaji, tu a tam trochou džusu. Naopak se vyhněte sladkým limonádám. Odborníci doporučují vypít 6 až 12 sklenic vody denně – záleží samozřejmě i na počasí (respektive teplotě) a na vaší aktivitě. 

Dostatek vody podporuje trávení, pomůže vám od nafouknutého břicha, ale díky dostatečnému příjmu tekutin se zbavíte i únavy a vaše pokožka bude zářit. Mimochodem, nepodceňujte ani hydrataci pokožky prostřednictvím hydratačního mléka.

Pitný režim je důležitý – denně byste měla vypít 6 až 12 sklenic čisté vody.

Pochlubte se v létě pevným a plochým bříškem. Díky správné péči i životosprávě.

Do svého jídelníčku nezapomeňte zařadit bílkoviny.

Dbejte na zdravý jídelníček

Tomu, abyste se mohla pochlubit pevným a plochým bříškem, předchází úprava životosprávy a nezbytné cvičení. Máme pro vás ale dobrou zprávu – to, co děláte pro své bříško, se pozitivně podepíše i na vašem zadečku.

A pokud se chcete zaměřit právě na zadeček a zbavit se například nevzhledné celulitidy, vyzkoušejte naše triky, rady a cviky pro pevný zadeček: Stačí vám 5 minut denně!

Základem správné životosprávy je zdravý a vyvážený jídelníček. Omezte cukry, „nezdravé“ tuky, bílou mouku a také alkohol. Do jídelníčku naopak zařaďte bílkoviny. Ty zasytí a pomáhají udržet (a samozřejmě i budovat) svalovou hmotu. Jsou tedy ideální, pokud hubnete a snažíte se své tělo zároveň zpevnit.

NAUČTE SE JAK SPRÁVNĚ DÝCHAT

Pekáč buchet není jen o zdravé stravě a pravidelném cvičení, ale také o správném dýchání. Právě díky němu aktivujete břišní svaly. Správná technika dýchání je při cvičení velmi důležitá. Má vliv nejen na to, jak se při cvičení cítíte, ale také na to, jak vaše tělo na cvičení reaguje. Píchá vás při cvičení nebo běhání v boku a máte pocit, že nemůžete popadnout dech? Pak pozorně čtěte. Správné dýchání totiž není žádná raketová věda a naučit se ho může úplně každý.

Dýchání do břicha: Lehněte si na záda a jednu ruku si položte na břicho. Zkuste se nadechnout do břicha tak, aby se vám dlaň zvedla, a poté vydechněte. Postupně prodlužujte dech na 4s nádech a 4s výdech. 

Dýchání do hrudníku: Poté si vyzkoušejte dýchání do hrudníku. Opět si na něj můžete položit dlaň a z plných plic se nadechněte. Měli byste cítit, jak se vám rozpínají žebra a hrudník se plní vzduchem. 

 

Při běhu byste měli dýchat právě do dutiny břišní. Tak se okysličí mnohem více krve než při hrudním dýchání a vám se bude lépe dýchat. Při cvičení platí pravidlo, že nádech by měl být při povolení a výdech při záběru. 

 


Stres je nepřítel štíhlé linie

To, že se vám nedaří zhubnout, může mít celkem nečekaný důvod – stres, který vede k ukládání tukových zásob do oblasti bříška. 

Pokud toužíte po plochém bříšku, držte si od těla nejen tučné a nezdravé potraviny, ale i stres. Hormon kortizol, který se do těla uvolňuje, když jste nervózní a ve stresu, totiž podporuje ukládání tukových buněk právě především v oblasti trupu a břicha. Nehledě na to, že ve stresu jsme náchylnější k tomu sáhnout po čokoládě a všechno špatně zajíst.

Odbourat stres pomůže i příjemná masáž. Připravili jsme pro vás 5 masážních technik, které můžete vyzkoušet sami na sobě.


3 tajné triky pro ploché bříško

Máme pro vás 3 triky, které vaši cestu za plochým a pevným bříškem ulehčí a udělají příjemnější.

Zacvičte si a zatančete

Ne každá žena má předpoklady pyšnit se super plochým bříškem, ale naději na jeho vytvarování máme všechny. Není to ale bez snahy. Předepište si několikrát do týdne jakou aerobní aktivitu – nemusí to být rovnou hodina zumby, postačí i svižná procházka, večerní běh, tanec nebo jízda na rotopedu či na kole. 

Břišní svaly je možné zpevnit poměrně rychle – za několik málo týdnů můžete mít pevné a ploché bříško. Na místě je ale pravidelnost, protože stejně jako se rychle posílí, tak stejně rychle břišní svaly ochabují.

Držte se zpříma

Možná se budete divit, ale řada žen bez - ohledu na věk - má bříško lehce vystouplé hlavně kvůli špatnému držení těla. Tahle příčina se ale dá odbourat poměrně jednoduše. Prostě se narovnejte, zatáhněte břicho, ramena tlačte dozadu a dolů, bradu lehce zastrčte tak, jak vás vždycky učili. A myslete na to – na zastávce, až budete čekat na další spoj, na schůzce, až budete prezentovat před ostatními a klidně i doma při vaření.


Povolejte na pomoc kosmetiku

Své úsilí podpořte i vhodnou pečující kosmetikou. Není samospasitelná, ale vyplatí se ji přizvat na pomoc. Hydratuje, vyživuje, má zpevňující účinek a zlepšuje pružnost pokožky. Důležité je pravidelné používání a správná aplikace. Ať už sáhnete po mléku, gelu nebo po séru, vždy ho důkladně rozetřete krouživými pohyby.
Taková masáž pokožku prokrví, účinné látky se i díky tomu snáz vstřebají a jejich účinek je vyšší. V drogerii sahejte do regálů pro výrobky s kofeinem, mořskými řasami, koenzymem Q10, L-karnitinem nebo s výtažky z lotosu. Používejte zpevňující tělová mléka, oleje a remodelační krémy. Kosmetiku vždy vybírejte podle toho, jaký typ pokožky máte. Pak bude péče ušitá doslova na tělo.

Přidejte k tomu posilovací cviky z fitness programu NIVEA a výsledek se dostaví!


3 CVIKY NA ZPEVNĚNÍ BŘICHA

PRVNÍ CVIK PRO PLOCHÉ BŘÍŠKO - JAKO PRKNO!

Vzepřete se na předloktí a špičkách nohou. Záda držte rovná, břicho co nejvíc zatáhněte a držte ho zatnuté. Zadeček nevystrkujte, tělo by mělo být rovné (ostatně, proto se tomuto cviku říká prkno). V této pozici vydržte 10 sekund, povolte a chvíli odpočívejte. Sérii třikrát zopakujte.

DRUHÝ CVIK PRO PLOCHÉ BŘÍŠKO – POCTIVÉ SEDY LEHY

Lehněte si na záda, nohy pokrčte a chodidla opřete o podlahu. Ruce dejte za hlavu s lokty do stran. Na hlavu netlačte a mezi bradou a hrudníkem nechte mezeru. Soustřeďte se na zapojení břišních svalů a plynule se kousek nadzvedněte. Opakujte 10krát, odpočiňte si a sérii 3krát zopakujte.

TŘETÍ CVIK PRO PLOCHÉ BŘÍŠKO – VÝDRŽ NA BOKU

Lehněte si na bok. Spodní ruku opřete o předloktí a zvedněte tělo ze země. Snažte se udržet na předloktí a hraně chodidla. Bříško zatáhněte, pánev tlačte vzhůru, ramena uvolněte. Volnou ruku můžete vzpažit ke stropu. Několik vteřin vydržte. Povolte, 3krát zopakujte a vyměňte strany.


Registrujte se do NIVEA KLUBU a buďte u všeho důležitého jako první

Pro členy NIVEA klubu toho máme mnohem více a chceme si je hýčkat

Co pro vás máme nachystané?

  • Klubové soutěže o balíčky hýčkající kosmetiky a dárky NIVEA.
  • Testování nejnovějších produktů NIVEA.
  • Soutěže o balíčky plné vzorečků.
  • A mnoho dalšího...