Cvičení po porodu

Cvičení po porodu

Poradíme vám, jak získáte svoje křivky zpět.
Chcete po porodu své tělo zpátky? Neztrácejte trpělivost ale kilogramy.
Díky tipům od NIVEA.

Získejte po porodu původní váhu zpět. Krok za krokem

Čas, zejména čas jen pro sebe, je po porodu velmi cenný. Jako novopečená maminka asi jen těžko nacházíte chviličku, abyste si ostříhala nehty nebo oholila nohy, natož abyste si každý den trochu zacvičila. Přinášíme vám pár tipů, jak shodit nějaké to kilo i v každodenním kolotoči povinností.

Krok 1: Cviky v šestinedělí raději vynechte

Uvědomte si, že trvalo devět měsíců, než se miminko narodilo. Dejte si proto minimálně rok, abyste získala zpět svou původní váhu. To však není výmluva, abyste cvičení odkládala. Vaše hormony jsou k hubnutí připraveny ihned po porodu, zejména pokud kojíte. Cvičit po porodu ale začněte nejdříve šest týdnů po narození miminka, to už bude vaše tělo na cvičení připraveno.

Krok 2: Cvičte pokaždé, kdy můžete

Většina maminek nemá to štěstí, že jim někdo pohlídá miminko dvě hodiny každý den, aby si mohly zajít do fitness centra. I když odborníci většinou doporučují 30 minut aerobního cvičení pět krát týdně a 30 minut posilování třikrát týdně (nikoliv během po sobě následujících dnů), nikde není psáno, že musíte cvičit v jednom kuse. Rozdělte si cvičení během dne do tří až čtyř desetiminutovek. Nebo si pořiďte krokoměr a ujděte za den minimálně 10 000 kroků (chůze patří do aerobního cvičení) – budete překvapená, jak je to snadné.

Krok 3: Navařte si na celý týden dopředu

Pro maminky, které nemají času nazbyt, je velmi praktické připravit si o víkendu jídla na celý týden dopředu a zamrazit je. Zdravý oběd nebo svačinka je pak otázkou několika minut. Schovejte si do lednice také zbytky dnešní večeře, budou se zítra hodit místo oběda v rychlém občerstvení.  

To je pro začátek vše. Hodně štěstí při návratu k vaší vysněné postavě!

Správná péče pro vás i vaše miminko