soutěž sociální sítě

Úplná pravidla akcí pro testování výrobků pořádaných na sociálních sítích

Úplná pravidla akcí pro testování výrobků
pořádaných na sociálních sítích



1. Úvodní ustanovení:
1.1. Smyslem těchto úplných pravidel akcí pro testování výrobků pořádaných na sociálních sítích („pravidla“) je úprava podmínek akcí pro testování výrobků pořadatele spotřebiteli pořádaných pořadatelem na sociálních sítích ("akce"). 
1.2. Akce jsou vyhlašovány společně pro Českou a Slovenskou republiku a jsou vyhodnocovány společně pro účastníky zapojené s českými i slovenskými profily. Tento text je českým zněním pravidel a dostupné je rovněž slovenské znění - viz zde.
1.3. Originál pravidel je také k dispozici při vstupu do akce a je zveřejněn na internetových stránkách https://www.nivea.cz/souteze-a-pravidla a https://www.nivea.sk/souteze-a-pravidla .
1.4. Každá konkrétní akce má při vyhlášení (obvykle v rámci postu vyzývajícího k účasti v akci) nastavené doplňující konkrétní podmínky dané akce („zkrácená pravidla“). V případě rozporu těchto pravidel a zkrácených pravidel mají přednost zkrácená pravidla.
1.5. Tato pravidla a zkrácená pravidla jsou jedinými dokumenty, které závazně upravují podmínky akce vyhlášené a vyhodnocené prostřednictvím sociálních sítí pořadatelem. Pokud vznikne rozpor těchto dokumentů s dokumenty na internetových stránkách, informační lince a na jiných nosičích a materiálech určených spotřebitelům, mají přednost vždy zkrácená pravidla a pravidla.
1.6. Tato pravidla jsou určena pro spotřebitele zapojující se do akce na území České republiky, resp. prostřednictvím českých profilů účastníků. 
1.7. Okamžikem vložení komentáře dle zadání akce pro testování uvedeného v postu dle zkrácených pravidel účastník projevuje svůj souhlas s pravidly, zkrácenými pravidly a se zpracováním osobních údajů a zavazuje se stanovené podmínky akce dodržovat.

2. Akci zajišťují:
2.1. Akci pro testování pořádá společnost Beiersdorf spol. s r.o., se sídlem Walterovo náměstí 329/3, Jinonice, 158 00 Praha 5, IČO: 481 17 099, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 16933 („pořadatel“).
2.2. Organizátorem je společnost Etnetera Motion s.r.o., se sídlem Jankovcova 1037/49, Holešovice, 170 00 Praha 7, IČO: 028 32 020, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 224167 („organizátor“).
2.3. Technickým správcem je společnost Go Digital! Direct s.r.o., sídlem Štrossova 291, Bílé Předměstí, 530 03 Pardubice, IČO: 062 39 986, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové, oddíl C, vložka 39888 („technický správce“).

3. Doba a místo konání:
3.1. Akce pro testování probíhá vždy v termínu určeném zkrácenými pravidly („termín akce“). Začátek akce je okamžikem zveřejnění postu vyzývajícího k účasti v akci a obsahujícího zkrácená pravidla („post“). Konec akce je stanoven Zkrácenými pravidly, pokud je zde uvedeno konkrétní datum, má se za to, že je možné účastnit se akce do 23:59:59 posledního ho dne.
3.2. Tato pravidla upravují akce pouze na sociálních sítích Facebook a Instagram („sociální sítě“) na profilu www.instagram.com/nivea_czsk a https://www.facebook.com/niveacrsr („profil“).

4. Účastník:
4.1. Účastníkem se může stát pouze fyzická osoba, spotřebitel, starší 15 let. Mladší osoby se mohou akce účastnit pouze pokud se svojí účastí doručí pořadateli souhlas zákonného zástupce. Účastník vstupem do akce prohlašuje, že je starší 15-ti let, případně (u osob mladších 15-ti let) prohlašuje, že má souhlas zákonného zástupce.
4.2. Účastník je povinen mít pro účast v akci po celou dobu jeho účasti v akci aktivní autentický profil na sociální síti, který není zablokovaný a splňuje podmínky dané sociální sítě („zájemce“). Zájemce není oprávněn přihlašovat se do akce prostřednictvím více profilů anebo více sociálních sítí.
4.3. Z akce jsou vyloučeny osoby v pracovním nebo obdobném vztahu k pořadateli, organizátorovi či technickému správci, jakož i ke všem s ním spolupracujícím společnostem a agenturám, resp. též osoby takovým osobám blízké. Za osobu blízkou jsou považovány osoby uvedené v § 22 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. 
4.4. Účastníkem se stane osoba splňující podmínky stanovené v předcházejících odstavcích, která se do akce platně registruje dle pravidel („účastník“).
4.5. Osoby nesplňující podmínky účasti v akci, osoby se zablokovaným profilem nebo jednající v rozporu s pravidly akce nebudou do akce zařazeny. V případě, že bude zjištěno, že do akce byla z jakéhokoliv důvodu v rozporu s předcházející větou zařazena osoba, která nesplňuje podmínky účasti v této akci, bude tato z akce bez náhrady vyloučena. 
4.6. Osoby konající v rozporu s pravidly, dopouštějící se nekalého jednání, obcházení pravidel, poškozování třetích osob či poskytování nepravdivých informací, budou bez náhrady vyloučeny z účasti v akci. V případě důvodného podezření na podvodné či jiné jednání účastníka v rozporu s pravidly je účastník povinen prokázat, že jednal v souladu.
4.7. Podmínkou účasti není nákup zboží. 
4.8. Podmínkou účasti na akci může být specifická vlastnost spotřebitele potřebná pro testování zvolených produktů, spotřebitel se zavazuje veškeré podmínky naplňovat a předávat pořadateli pravdivé a nezavádějící informace.

5. Registrace do akce:
5.1. Pro účast v akci, její vyhodnocení a komunikaci s účastníkem je nezbytné, aby účastník prostřednictvím funkce sociální sítě sledoval profil, a to po celý termín konání akce až do jejího vyhodnocení.
5.2. Účastník zachytí okamžik, kdy je zkrácenými pravidly formou postu zveřejněna výzva k účasti v akci.
5.3. Účastník prostřednictvím svého profilu vlastním komentářem pod postem uveřejní požadovanou odpověď (v podobě fotografie, díla, textu či jiné dle zadání).
5.4. Zájemce se stává účastníkem v okamžiku nahrání odpovědi splňující veškeré podmínky dle Zkrácených pravidel a těchto pravidel.
5.5. Registrace je dokončena jejím úspěšným doručením a přijetím ze strany pořadatele.
5.6. Účastník registrací prohlašuje, že splňuje tato pravidla, včetně věku, podmínek pro účast na akci pro testování a udělených souhlasů.
5.7. Účastník se může registrovat pouze jednou. Pokud účastník poruší ustanovení o počtu účastí a využívání více profilů, bude ze akce zcela vyloučen. 
5.8. Již jednou zaregistrované odpovědi není možné jakkoliv měnit či upravovat. Tato úprava odpovědi se považuje za novou odpověď a tím i za opakovanou účast v akci. V tomto případě může být účastník vyloučen.
5.9. Odpověď nahraná účastníkem musí mimo jiné odpovídat tématu dle zadání a těchto pravidel, smí být zaslaná pouze v českém jazyce, ve formátu textu do počtu znaků dle podmínek dané sociální sítě, o velikosti souboru dle podmínek sociální sítě a nesmí odporovat dobrým mravům. Při nedodržení je účastník vyloučen. Stejně tak v případě, že je zpětně zjištěno, že účastník nesplňuje vlastnosti potřebné pro testování či jiným způsobem tato pravidla či zkrácená pravidla, bude takový účastník z akce pro testování výrobků vyřazen.
5.10. Pořadatel, organizátor ani technický správce nejsou odpovědní za chybné doručení, technické problémy při přenosu dat elektronickými prostředky nebo nedoručení odpovědi na profil, či funkčnost profilu anebo sociální sítě.

6. Testování výrobků:
6.1. Podmínky pro účastníky testování výrobků jsou stanoveny vždy zkrácenými pravidly a těmito pravidly.
6.2. V případě, že je účastník pro testování vybrán, obdrží zdarma výrobky pro testování a následně vyplní dotazník k testování výrobků.
6.3. Účastník se zavazuje dotazník vyplnit pravdivě, bez ovlivnění pořadatele anebo jiných osob a podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Zejména se účastník zavazuje užívat produkty pro testování v souladu s návodem k použití, po dobu nezbytnou pro pravdivou a úplnou reakci na všechny otázky v dotazníku.
6.4. Dotazník je účastníkovi zaslán elektronicky, a to na e-mail, který uvedl v reakci na zprávu o zařazení do testování, nejdéle do dvou týdnů od zaslání zprávy o zařazení do testování. Účastník dotazník zašle pořadateli dle pokynů pořadatele. 
6.5. Účastí v akci účastník souhlasí, že jeho dotazník bude uchován pořadatelem pro účely vyhodnocení testování a pro marketingové účely – více viz článek 8 a 9 těchto pravidel.
6.6. Ze všech účastníků jsou do akce pro testování vybráni ti účastníci, kteří splňují pravidla a v případě větší účasti, než je předpokládaný počet, jsou účastníci losováni.
6.7. Pokud účastník vyjadřuje svůj názor není oprávněn zveřejňovat urážející, diskriminační, hanlivé či jinak poškozující třetí osoby. V rámci odpovědí účastník nezveřejňuje osobní údaje či jiné chráněné prvky osobnosti třetí osoby bez jejího předchozího souhlasu.
6.8. Pokud účastník zasílá fotografii či jiné dílo, prohlašuje, že je jediným autorem. Zároveň není účastník oprávněn v díle zachytit třetí osoby bez jejich výslovného a doloženého souhlasu dle těchto pravidel. Dílo musí odpovídat tématu uvedenému v zadání, nesmí zobrazovat účastníka či jiné osoby v nebezpečných situacích či jakýmkoliv způsobem porušovat či ohrožovat obecně přijímaná pravidla společenské morálky, občanského soužití nebo v rozporu s právními předpisy či právy třetích osob. Pro díla zachycená na fotografii se uvedené užije obdobně.

7. Sady výrobků pro testování:
7.1. Počet účastníků vybraných pro testování a sady výrobků pro testování, které účastníci obdrží zdarma jsou vždy stanoveny zkrácenými pravidly.
7.2. Výrobky pro testování a účast na testování není možné převést na jinou osobu.
7.3. V případě, že je do akce o testování přihlášeno více účastníků, než je stanovený maximální počet účastníků testování, pak je po skončení termínu akce ze všech účastníků (resp. jejich registrací), kteří se do akce v době jejího konání platně zaregistrovali a současně dodrželi tato pravidla a zkrácená pravidla, vylosován stanovený počet účastníků testování, kteří obdrží sady výrobků pro testování.
7.4. Akce se vyhodnocuje společně pro Českou i Slovenskou republiku, a to tak, že se vybírá 50 účastníků testování na Facebooku, 50 účastníků testování na Instagramu, přičemž v rámci Instagramu je losováno 50 účastníků bez ohledu na skutečnost, zda se jedná o účastníky v rámci ČR či SK, kdežto v rámci Facebook je losováno 25 účastníků za ČR a 25 za SK, a to dle toho, zda je komentář vložen pod český anebo slovenský příspěvek.
7.5. Sady výrobků pro testování jsou předávány účastníkům zdarma a doručují se pouze na platné a řádně označené adresy na území České a Slovenské republiky prostřednictvím pořadatelem zvoleného zajišťovatele poštovních služeb.
7.6. Sadu pro testování může jednotlivý účastník získat pouze jednou. Aniž je omezena platnost předchozí věty, tak v případě, že dva a více účastníků mají stejné příjmení (za stejné příjmení se považuje i do ženského rodu přechýlená varianta tvaru příjmení v mužském rodě) a současně se shoduje i jejich doručovací adresa považují se takoví účastníci za členy jedné rodiny. Z každé rodiny (ve smyslu předchozí věty) může výhru získat pouze jeden člen; v případě více členů rodiny zapojených do akce se proto výhra předá pouze tomu, který byl vylosován dříve (případně jeho registrace byla doručena dříve).
7.7. Sada výrobků pro testování je doručována pouze jednou, náhradní doručení není možné.
7.8. Losování je zajištěno technickým správcem akce, a to do 7 pracovních dní od ukončení akce. O losování bude vyhotoven písemný protokol.
7.9. Účastník je o tom, že byl zařazen do akce pro testování, informován organizátorem akce, a to do 21 kalendářních dnů od provedení vyhodnocení účasti, a to prostřednictvím účtu sociální sítě, se kterým se do akce zapojil (resp. ze kterého nahrál svou odpověď) („zpráva o zařazení do testování“). V rámci zprávy o zařazení do testování bude výherce, ve stanovené lhůtě, požádán o odpověď na tuto zprávu, doplnění relevantních dodatečných informací (jméno, příjmení, e-mail, adresa pro doručení sady výrobků pro testování), popř. o doručení dokladů prokazujících jeho nárok na zařazení do akce pro testování. V takovém případě bude vylosovaný účastník informován, že nárok na výhru mu vzniká až po doručení odpovědi na tuto zprávu, požadovaných informací, popř. kontrole požadovaných dokladů s kladným výsledkem.
7.10. Účastník je povinen reagovat, popř. doručit dodatečné doklady/informace nejdéle do 5 pracovních dní. Pokud účastník ve stanovené lhůtě podmínku nesplní, bude z akce vyřazen (tzn. nestane se účastníkem testování). V takovém případě daná sada výrobků pro testování bude udělena jinému, dolosovanému, účastníkovi.
7.11. Nepodaří-li se vylosovanému účastníkovi sadu výrobků pro testování doručit, nebo nepřevezme-li si ji, jeho nárok na ni zaniká a sada výrobků pro testování propadá ve prospěch pořadatele, který je oprávněn rozhodnout o dalším užití.  Pořadatel, organizátor ani technický správce nenesou jakoukoli odpovědnost za nedoručení zásilek, za jejich poškození, zpoždění či ztrátu během přepravy.
7.12. V případě, že se do akce v době jejího konání platně zapojí méně účastníků (popř. méně účastníků splní podmínky pro zapojení se do akce, nebo z jiného důvodu nedojde k rozdělení všech sad výrobků pro testování), než je stanoveno, pořadatel je oprávněn akci ukončit anebo nerozdané užít jiným způsobem dle rozhodnutí pořadatele.

8. Zpracování osobních údajů:
8.1. Správcem osobních údajů je pořadatel.
8.2. Kontaktní údaje správce jsou uvedeny v dokumentu Politika ochrany soukromí dostupném na https://www.nivea.cz/ a https://www.nivea.sk/ („Politika“).
8.3. Účelem zpracování je realizace akce, organizace, vedení, vyhodnocení, kontrola a předání sad výrobků pro testování, zajištění testování, zpracování dotazníků a zveřejnění a užití výsledků testování.
8.4. Právním základem pro zpracování osobních údajů je souhlas účastníka, který účastník dobrovolně uděluje vstupem do akce jakožto marketingové akce. Svůj souhlas může účastník kdykoliv odvolat. Zpracování osobních údajů účastníka je pro zajištění akce nezbytné a odvoláním souhlasu účast v akci končí.
8.5. Doba zpracování osobních údajů je dobou termínu konání akce a 6 měsíců poté. Po ukončení této doby jsou uchovány výsledky testování, souhrnné statistiky, analýzy, a to po dobu jednoho roku. Následně je uchován jen omezený rozsah údajů pro plnění právních povinností pořadatele (například pět let povinnost uchovat reklamu dle zákona o regulaci reklamy anebo 10 let povinnost uchovávat důkazy o kosmetických tvrzeních dle nařízení o kosmetice) a pro případ kontroly orgánu dozoru. Více o oprávněném zájmu na ochraně práv a plnění právních povinností je uvedeno v Politice.
8.6. Rozsah údajů: údaje z profilu účastníka na dané sociální síti (jméno a příjmení, příp. přezdívka), registrace do akce a odpověď (text, dílo, fotografie), údaje uvedené v rámci registrace do akce, údaje uvedené v dotazníku a při komunikaci o předání sady výrobků pro testování (jméno, příjmení, e-mail, doručovací adresa, zpětná vazba k výrobkům a celý obsah dotazníku) dle těchto pravidel, dále údaj o zapojení se do akce, datum a čas registrace, IP adresa zařízení, ze kterého byla provedena registrace, údaj o výhře, předání výhry a související komunikace, údaj o věku nad 15 let. Zpracovávané údaje mohou zahrnovat rovněž zvláštní kategorie údajů v podobě údajů o problematické pleti a související údaje. Účastí v akci a zasláním dotazníku udělujete souhlas rovněž ke zpracování těchto zvláštních kategorií údajů, pokud nám je předáváte.
8.7. Příjemci údajů: zpracovatelé v podobě osob zajišťujících akce a další zpracovatelé a příjemci uvedení v Politice. 
8.8. Práva účastníka jako subjektu údajů, včetně způsobu jejich uplatnění jsou k dispozici v Politice.
8.9. Více informací o zpracování osobních údajů pro marketingové akce a testování je uvedeno v článku 3.3 Politiky.
8.10. Zájemci (resp. účastník) výslovně souhlasí s tím, že pořadatel je oprávněn užít a zveřejnit bezplatně účastníkem uvedené informace v dotazníku a komentáři (bez identifikačních údajů účastníka) v médiích (včetně internetu), propagačních a reklamních materiálech pořadatele v souvislosti s touto akcí a jeho výrobky či službami.

9. Licence, užití dotazníků:
9.1. Účastník akce při akci poskytuje pořadateli komentáře, fotografie, vyjádření a vyplněné dotazníky („dílo“).
9.2. Účastník akce uděluje pořadateli licenci k užití všech děl dle těchto pravidel a tohoto ustanovení.
9.3. Poskytnutí díla (nahráním komentáře, odesláním dotazníku apod.) uděluje účastník pořadateli nevýhradní bezplatný souhlas s tím, že je pořadatel oprávněn dílo účastníka využívat ke všem způsobům užití, zejména ke zveřejnění na oficiální webové stránce pořadatele, oficiální stránce sociálních sítí pro pořadatele či jiných webech, komunikačních kanálech či materiálech, a k reklamním, propagačním a marketingovým účelům pořadatele ve smyslu šíření a použití těchto autorských děl v médiích, a to v neomezeném rozsahu (zahrnuje neomezený rozsah územní, věcný a množstevní) na dobu trvání majetkových práv k dílu. Pořadatel není povinen tuto licenci využít a je oprávněn upravit díla pro své potřeby v souladu s autorským zákonem ve znění pozdějších předpisů. Pokud je ve smyslu autorského zákona pro jakékoliv další nakládání s dílem (např. jeho úpravu, zpracování, překlad, vytvoření společného díla apod.) potřebný souhlas účastníka, má se za to, že byl tento souhlas výslovně udělen nahráním díla do akce.
9.4. Účastí v akci účastník bere na vědomí a souhlasí s tím, že je výhradně odpovědný za svá díla, a za důsledky jejich zveřejnění, tzn. v případě, že vyjde najevo, že účastník svým konáním porušil práva třetí osoby, zejména autorská či osobnostní práva či jinak porušil účinnou právní úpravu, je za takovéto porušení plně odpovědný. Účastník je povinen pořadateli nebo organizátorovi uhradit jakoukoli škodu (resp. odčinit újmu) v případě takového porušení a zároveň mu zaniká právo na účast v akci a zařazení děl do akce.
9.5. Dílo nesmí porušovat jakékoliv právní předpisy či právem chráněné zájmy třetích osob ani nabádat k jejich porušování. Pořadatel, resp. organizátor má současně právo nezařadit do akce nebo ze akce vyřadit takové odpovědi (díla), jejichž následným šířením by mohl ohrozit nebo porušit jemu nebo pořadateli uložené právní anebo smluvní povinnosti nebo jehož šíření by bylo v rozporu se zájmy organizátora nebo pořadatele.
9.6. Do akce nebudou zařazeny nebo z ní budou vyřazeny zejména odpovědi (díla), které:
9.6.1. neodpovídají tématu uvedenému v zadání;
9.6.2. nejsou relevantní ve vztahu k otázce;
9.6.3. vytvořila jiná osoba než účastník;
9.6.4. nabádají k vystavování se nebezpečným situacím;
9.6.5. zachycují činnosti, jakkoliv nebezpečné a ohrožující zdraví, jinak neodpovídají podmínkám akce a těmto pravidlům;
9.6.6. obsahují náboženský nebo politický podtext;
9.6.7. mají vulgární, rasistický nebo jiný obecně nepřijatelný obsah sdělení;
9.6.8. zmiňují či obsahují referenci na konkurenční produkty k produktům pořadatele akce.

 

10. Závěrečná ustanovení:
10.1. Pořadatel je oprávněn termín konání akce prodloužit anebo jej zkrátit. Pořadatel si vyhrazuje právo kdykoli změnit pravidla akce, či akce úplně zrušit bez udání důvodů. Změna pravidel, popř. zkrácených pravidel bude realizována písemně (elektronicky) a nabývá účinnosti zveřejněním.
10.2. Tato akce není nikterak sponzorovaná, podporována, spravovaná nebo přidružená k sociální síti Instagram anebo Facebook. Se správou akce není sociální síť nikterak spojená a nebyla z její strany v tomto směru poskytnuta žádná pomoc. Zájemci jsou srozuměni s tím, že poskytují své informace pořadateli, a nikoliv sociální síti. Sociální síť nenese žádnou odpovědnost za legální průběh akce, zejména za oficiální pravidla, podmínky akce a požadavky pro splnění podmínek (například omezení týkající se věku a trvalého bydliště) a dodržování příslušných pravidel a nařízení vztahujících se k akci a na všechny nabízené výhry (např. registrace a získání nezbytných regulačních povolení). Zapojením do akce berou zájemci na vědomí, že jim z tohoto titulu nevznikají jakékoliv právní nároky vůči provozovateli, správci či vlastníkovi sociální sítě, resp. že vlastník, provozovatel i správce sociální sítě jsou od jakýchkoliv závazků v dané souvislosti plně osvobozeni.
10.3. Pořadatel, organizátor ani technický správce nenesou žádnou odpovědnost za jakákoli rizika a závazky související s testováním výrobků pořadatele. 
10.4. Účastník nemůže nárokovat jiná plnění než ta, která mu budou vydána dle těchto pravidel a nemá nárok produkty reklamovat. Žádné plnění není možné alternativně vyplatit v hotovosti ani v jiném plnění. Plnění či účast na akci není možné vymáhat soudní cestou, na produkty a účast na testování není právní nárok.
10.5. O podmínkách akce a jejich naplnění a postupech v rámci akce konečně a bez možnosti odvolání rozhoduje pořadatel. 


V Praze dne 14. 3. 2023