JAK SE REGISTROVAT DO NIVEA KLUBU

NÁVOD, JAK SE REGISTROVAT DO NIVEA KLUBU

  1. Najeďte v horní modré liště kurzorem na „NIVEA KLUB“. Po rozbalení navigačního menu klikněte na „Registrace“ v prvním sloupečku. Registrační formulář je možné otevřít alternativně i najetím na ikonu panáčka v navigačním menu vpravo. Po rozbalení klikněte na „Registrovat se“.
  2. Vyplňte údaje, které jsou ve formuláři: pohlaví, jméno, příjmení a e-mail. Pak zaškrtněte souhlas se vstupem do NIVEA klubu.
  3. Překontrolujte si po sobě vyplněné údaje, zda v nich není nějaký překlep (mezera navíc, chybějící tečka při zadání e-mailové adresy atd.).
  4. Pokud je vše v pořádku, potvrďte svoji registraci kliknutím na tlačítko „Registrace“. 
  5. Na vaši e-mailovou adresu, kterou jste zadali při vyplňování registrace, vám bude doručen e-mail. Ten je nutné otevřít a v něm registraci potvrdit. Otevřete e-mail a klikněte na tlačítko „Dokončit registraci do klubu“.
  6. Budete přesměrováni na webovou stránku NIVEA.cz, kde si nastavíte heslo. Heslo musí mít minimálně 8 znaků, obsahovat malá i velká písmena, alespoň 1 číslici a speciální znak. Heslo vyplníte dvakrát stejně pro potvrzení správnosti. Poté klikněte na tlačítko „Nastavení hesla“.
  7. Tímto byla vaše registrace úspěšně dokončena.


NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY

Nejčastější otázky týkající se NIVEA klubu

Registrace do klubu a uživatelský účet

Nedaří se mi přihlásit, co s tím?

Zkontrolujte si, že jste potvrdili e-mail s registrací, jenž vám byl automaticky odeslán na e-mailovou adresu, kterou jste zadali při vyplňování registračního formuláře. Na stránkách jste poté vyzván/a k zadání hesla. Po zadání hesla jste do uživatelského účtu automaticky přihlášen a registrace je dokončena.

Pokud jste si jist/a, že jste registraci dokončil/a, zkontrolujte, že zadáváte správnou e-mailovou adresu. Lidé mají často více e-mailových adres a popletou si, kterou jsou registrovaní.

Pokud si nevíte rady s heslem, klikněte na link „Zapomněl/a jste heslo? Pomůžeme Vám.“. Následně vyplňte e-mailovou adresu, kterou jste zaregistrován/a do NIVEA klubu. Na zadanou e-mailovou adresu vám zašleme mail s instrukcemi, jak heslo obnovit. Po zadání nového hesla už byste s přihlášením neměl/a mít problém.
V případě, že se vám ani přesto nedaří přihlásit, kontaktujte nás přes Modrou infolinku na čísle +420 840 022 333 nebo e-mail info@nivea.cz.

Nedorazil mi e-mail potvrzující registraci, co mám dělat?

Dejte e-mailu pár minut čas, aby si vás našel. Pokud nepřišel ani po 15 minutách, zkuste následující.
V případě, že vám nedorazil potvrzující e-mail s tlačítkem „Dokončit registraci do klubu“, zkontrolujte složku Spam či Hromadné. Možná se e-mail zatoulal do některé z nich.
Mohlo se stát, že jste se při registraci přeťukli a zadali nesprávně e-mailovou adresu. Zkuste se registrovat znovu.
Pokud jsou však vaše kontaktní údaje správné, a přesto e-mail nemáte, kontaktujte naši Modrou linku na čísle +420 840 022 333 nebo na e-mailu info@nivea.cz.

Zadal/a jsem při registraci špatně svoji e-mailovou adresu, co mám dělat?

Protože nedošlo k potvrzení registrace, nemáme právo upravovat vaše osobní údaje (včetně změny e-mailové adresy). Registrací tedy v tomto případě musíte projít znovu.

Zapomněl/a jsem heslo, co mám dělat?

Pokud jste zapomněl/a heslo, vyžádejte si nové. Stačí kdekoli na stránkách NIVEA v menu vpravo nahoře kliknout na ikonu panáčka, poté kliknout na „Přihlásit se do svého účtu“ a následně kliknout na „Zapomněl/a jste heslo? Pomůžeme Vám.“. Pak už stačí vyplnit e-mailovou adresu, se kterou jste se registrovali/a do NIVEA klubu. Na tu vám obratem zašleme instrukce, jak postupovat.

Jaké náležitosti musí heslo k NIVEA účtu splňovat?

Heslo musí být dlouhé alespoň 8 znaků a musí obsahovat následující:

  1. alespoň jedno velké písmeno (A - Z)
  2. alespoň jedno malé písmeno (a - z)
  3. alespoň jednu číslici (0 - 9)
  4. alespoň jeden speciální znak (~!@#$%^&()_+{}|:;"? / à, à, ã, é, ñ, ó, ç, ü)

Pokud heslo měníte, je potřeba vymyslet zcela nové. Není možné použít stejné, jako jste používal/a dříve.

Jak mohu zůstat přihlášen/a?

Pro zjednodušení můžete při přihlašování zaškrtnout možnost „Zůstat přihlášen/a“. Například při soutěžích budete mít již předvyplněný formulář a nebudete muset své údaje vyplňovat. Přihlášení se ukládá do cookies. Máte-li cookies vypnutá, aby se vám neukládala, anebo si je vymažete, bude nutné se opět přihlásit.

Jak se dostanu do svého členského profilu pro kontrolu či změnu osobních údajů?

Abyste se dostal/a do svého uživatelského účtu, musíte být přihlášení. Pak stačí kliknout vpravo nahoře v menu na ikonu panáčka a po rozbalení nabídky menu kliknout na „Můj uživatelský účet“. Zde můžete své osobní údaje kontrolovat či upravovat.

Mohu si v členském profilu změnit e-mailovou adresu?

To bohužel není možné. Váš profil je vázán na Vaší e-mailovou adresu, se kterou jste si klubový účet vytvořili. Pokud opravdu potřebujete e-mailovou adresu změnit, je třeba si vytvořit nový členský účet s novou e-mailovou adresou. V tomto případě se obraťte na Modrou linku na čísle +420 840 022 333 nebo na e-mailu info@nivea.cz. Naši operátoři Vám pomohou převést body nasbírané na původním účtu nový účet, který společně vytvoříte. 

Kde zjistím, zda jsem přihlášen/á pro odběr newsletterů, popřípadě jak tento stav změním?

Po přihlášení do svého profilu klikněte vpravo nahoře v menu na ikonu panáčka a po rozbalení nabídky menu klikněte na „Můj uživatelský účet“. Na stránce uvidíte základní přehled – osobní údaje, možnost změnit heslo, informace o možnostech komunikace. Součástí posledního zmiňovaného je souhlas s odběrem e-mailových newsletterů. 

Jak poznám, že jsem přihlášená?

Po přihlášení se u ikonky panáčka vpravo nahoře objeví bílá fajfka v modrém kolečku.

Jak zruším členství v klubu?

Členství lze jednoduše zrušit v uživatelském účtu v sekci „Zrušit členství v NIVEA klubu“.

KLUBOVÁ SOUTĚŽ A SBÍRÁNÍ BODŮ

KLUBOVÁ SOUTĚŽ A SBÍRÁNÍ BODŮ

Co je klubová soutěž?

Klubová soutěž je kontinuální soutěž pro členy NIVEA klubu, která spočívá ve sbírání bodů za různé aktivity na webu NIVEA. Každý měsíc jsou odměňováni nejaktivnější členové klubu balíčkem produktů a dárečkem navíc. V rámci klubové soutěže mohou dále členové NIVEA klubu směnit získané body za některou z odměn. 

Kdo se může účastnit klubové soutěže?

Klubové soutěže se mohou účastnit pouze členové NIVEA klubu.

Jak se mohu do klubové soutěže zapojit?

Do klubové soutěže se zapojíte jednoduše – stačí být (stát se) členem NIVEA klubu a začít sbírat body. Body získáte za účast v testování produktů, psaní recenzí k produktům na webu NIVEA nebo mnoha jinými způsoby. Přehledný popis, jak body sbírat naleznete zde.

Co mohu v klubové soutěži vyhrát?

Každý měsíc odměňujeme 10 nejaktivnějších členů NIVEA klubu bohatým balíčkem NIVEA výrobků a jedinečných dárečků, které jinde neseženete. O jaký balíček soutěžíme právě teď, zjistíte zde.

Proč mám sbírat body?

Body je dobré sbírat ze dvou důvodů. Jednak máte možnost získat měsíční výhru, kterou odměňujeme 10 nejaktivnějších členů NIVEA klubu. Více informací o měsíčních odměnách naleznete zde.
Druhým důvodem ke sběru bodů je pak možnost směnit získané body za odměny. Díky odměnám máte jistotu, že vaše aktivita nevyjde naprázdno. Více o odměnách se dozvíte zde.

Co mohu za nasbírané body získat?

Pokud budete patřit mezi 10 nejaktivnějších členů klubu v uplynulém měsíci, nemine vás balíček produktů a exkluzivní dáreček navíc. Velmi oblíbený je program směny bodů za odměny. Co můžete směnou získat? Třeba praktické dárečky NIVEA, které jinde neseženete. Dárečky pravidelně obměňujeme a věřte, že je na co se těšit. Dárečky nejsou jediná věc, kterou můžete za body směnit. Více o odměnách se dozvíte zde.

Jak poznám, kolik mám bodů?

Pro zjištění aktuálního počtu bodů se přihlaste do svého účtu a otevřete si tuto stránku, kde body uvidíte. Na stránce naleznete i aktuálně probíhající bodované aktivity.

Jak rychle se body přičtou?

Většinou je načítání velmi rychlé a nově získané body máte připočítané během pár sekund. U některých aktivit to může trvat až do druhého dne. Ale nebojte se, o žádné body nepřijdete!

SOUTĚŽĚ NA WEBU

SOUTĚŽĚ NA WEBU

Kde najdu přehled webových soutěží?

Přehled probíhajících i ukončených soutěží naleznete zde https://www.nivea.cz/vybrali-jsme-pro-vas/souteze-a-pravidla. Probíhající soutěže jsou vypsány i v menu.  Najdete je po najetí kurzoru myši na NIVEA KLUB v horním menu ve třetím sloupečku.

 

Kdo se může účastnit soutěží na webu?

Soutěže na webu jsou určeny exkluzivně pro členy NIVEA klubu. Pouze člen NIVEA klubu se soutěží může zúčastnit.

Jak se zapojím do soutěže?

Pro účast v soutěži je nezbytné se přihlásit do uživatelského účtu na webu NIVEA. Následně otevřete stránku se soutěží, kde si přečtěte instrukce. Mechaniky soutěží jsou různé. U vzorečkových soutěží nebo testování stačí jen zkontrolovat údaje v soutěžním formuláři a odeslat jej. U kvízu je potřeba správně odpovědět na 4 otázky a teprve poté odeslat soutěžní formulář. U soutěží s úkolem je potřeba nejprve vyřešit zadaný úkol a poté odeslat soutěžní formulář. 

POZOR! Pokud neodešlete soutěžní formulář, který je umístěn na stránce s popisem dané soutěže, nejste zařazeni do slosování. Registrací do NIVEA klubu ani přihlášením do uživatelského účtu nejste zařazen do soutěže. Pro účast v soutěži je opravdu nezbytné odeslat soutěžní formulář na stránce se soutěží.

Jak poznám, že jsem v soutěži vyhrál/a?

Pokud vás vylosujeme, budeme vás kontaktovat během lhůty uvedené v pravidlech každé soutěže e-mailem, zpravidla se jedná o lhůtu 21 dnů od provedeného losování. Výherce jednotlivých soutěží zveřejňujeme s ohledem na ochranu osobních údajů v omezené podobě i na webu zde: https://www.nivea.cz/vybrali-jsme-pro-vas/souteze-a-pravidla.

Kdy dostanu výhru?

Rozesílání výhry se řídí pravidly dané soutěže. Výhru zasíláme zpravidla do 30 dnů od potvrzení nároku na výhru s výhercem soutěže.

Jaký přepravce mi výhru doručí?

Pro doručení výher využíváme služeb České pošty, s. p..

Mohu soutěžit na webu ihned po registraci do NIVEA klubu?

Ano, po dokončení registrace, tedy po nastavení hesla, a přihlášení do uživatelského účtu, můžete hned soutěžit.

POZOR! Registraci je nutné dokončit. Vyplnění registračního formuláře nestačí! Je třeba se prokliknout z potvrzujícího e-mailu, který obdržíte na zadanou e-mailovou adresu během několika minut, a nastavit heslo. Po nastavení hesla jste právoplatným členem NIVEA klubu a můžete začít soutěžit.

Jak se dozvím o probíhající soutěži?

O všech soutěžích na webu NIVEA informujeme prostřednictvím e-mailového zpravodaje. Ujistěte se v uživatelském účtu, že jej odebíráte. Sledovat můžete i nás facebookový profil @niveacrsr, kde na probíhající soutěže též upozorňujeme.

VZOREČKY ZDARMA

VZOREČKY ZDARMA

Kdy dostanu vzorečky zdarma?

Vzorečky zdarma zasíláme 1x – 2x ročně dle dostupnosti na adresu uvedenou v uživatelském profilu členů NIVEA klubu. Termíny rozesílek se v jednotlivých letech různí.

Dostanu vzorečky zdarma ihned po registraci?

Nikoliv, vzorečky posíláme hromadně členům NIVEA klubu 1x – 2x ročně. Automaticky po registraci vzorečky zdarma neposíláme.

Jak vypadá balíček se vzorečkem/y zdarma?

Vzoreček/ky zdarma posíláme v obálce společně s letáčkem, který samotné NOVINKY představuje. Vzorečky se snažíme, pokud možno, přizpůsobovat na míru členům (dle věku, pohlaví) a proto je možné, že ne všichni členové obdrží stejnou zásilku. Vzorečky zdarma nezasíláme v krabičce.

Kolik vzorečků zdarma dostanu?

Počet vzorečků v jednotlivých rozesílkách se liší. Můžete obdržet 1- 4 vzorečky. Vždy záleží na dostupnosti daných vzorečků. 

Jak často budu dostávat vzorečky zdarma?

Vzorečky zdarma posíláme členům NIVEA klubu 1x – 2x ročně.

Jaký dopravce doručuje vzorečky zdarma?

Pro doručování vzorečků, stejně jako všech výher, využíváme služeb České pošty, s. p..

Jak poznám balíček se vzorečky zdarma od výherních balíčků z webových soutěží?

Většina výher webových soutěží je složena ze standardních balení výrobků NIVEA, výjimku tvoří vzorečková soutěž. Výhercům vzorečkové soutěže jsou zasílány vzorečky definované v soutěži v tmavomodré krabičce s logem NIVEA. Výherci jsou na výhru předem upozorněni. Vzorečky zdarma zasílané na všechny členy NIVEA klubu jsou oproti tomu zasílané v obálce. Obálka se vzorečky zdarma obsahuje letáček týkající se zaslaných produktů.

Před rozesláním výherních balíčků z webových soutěží vždy kontaktujeme výherce soutěže e-mailem. Rozesílka výher je tedy avizovaná dopředu. Rozesílku vzorečků zdarma neavizujeme adresátům dopředu.

 

Mohu si vyžádat zaslání vzorečků konkrétních produktů?

Nikoliv, složení hromadných rozesílek vzorečků zdarma není možné ze strany člena NIVEA klubu ovlivnit. Na individuální přání člena NIVEA klubu nejsou vzorečky zasílány.

Co mohu udělat pro to, abych vzorečky zdarma dostala?

Zkontrolujte si, že máte vyplněnou správnou adresu v uživatelském profilu. Členům NIVEA klubu, kteří nemají vyplněnou adresu nebo ji mají vyplněnou špatně, vzorečky nemůžeme zaslat.