Urban Skin Detox 10 tipů

10 tipů pro perfektní jaro i jarní detox

Přivítejte jaro s otevřenou náručí a těšte se na příval nové energie. Poradíme vám, kde ji vzít. V sobě i kolem sebe!

NIVEA TIPY NA JARNÍ DETOX

Jaro je symbolem něčeho nového a čistého. Restart je tedy právě nyní ideální dobou pro DETOX těla, mysli anebo třeba šatníku. Nechte se inspirovat našimi tipy a těšte se na nový příval energie!

urban skin detox noční maska

1. Vyspěte se do růžova. Každý den!

Možná vás deprimuje pomyšlení na to, jak velkou část života prospíme. Nevěřte ovšem faktu, že vašemu zdraví stačí pár hodin spánku denně. Pravděpodobně si jen zvyklo fungovat s deficitem a zlozvyky vám (zatím) toleruje. Vyhraďte si proto na odpočinek dostatek času. Před spaním se věnujte odpočinku, čtení nebo si dopřejte relaxační koupel. Přestaňte si hrát s telefonem a bezcílně brouzdat na internetu. Pokud máte slabou vůli, odložte mobil v jiné místnosti. Na nočním stolku si klidně ponechte knihu, jejíž čtení vás spolehlivě ukolébá ke kvalitnímu spánku. Pro viditelně osvěženou a zářivou pleť vsaďte na Noční masku URBAN SKIN DETOX, která vaši pleť hýčká, zatímco spíte!
 

2. Zamilujte se znovu do své pleti

Nejen domov nebo šatník mají zářit čistotou. Zbavte svou pleť od prachu z ulic, částeček nečistot i ucpaných pórů. Vsaďte na ingredience, jako jsou černá rýže, výtažky ze zeleného čaje a přírodní jíl. Tuto účinnou kombinaci můžete použít hned 3x jinak: jako čisticí krém, peeling či masku. Jako čisticí krém odstraňuje z pleti nečistoty a působí protizánětlivě. Jako peeling uvolňuje póry a odstraňuje z pleti odumřelé kožní buňky. Jako maska zmatňuje a vyhlazuje pleť. Pro svěží a krásnou pleť čistou do hloubky zvolte NIVEA Detoxikační jílový čisticí krém URBAN SKIN 3 v 1.

urban skin detox jílový čistící krém

micelární voda urban skin detox

3. Vrhněte se na jarní úklid

Jak nám může ztělesněné zlo v podobě pořádného úklidu domácnosti zlepšit život? Cestiček je spoustu! Ve vypraném povlečení a uklizené ložnici se vám bude usínat klidněji. V organizovaném prostoru také odpadá stres z opakovaného hledání věcí a stresu, který ve vás nepořádek vyvolává (jakkoliv si to odmítáte připustit). Uklizený domov nám také dodává víc chuti cvičit a starat se nejen o byt či dům,  ale i o svou tělesnou schránku. Zároveň si také uvědomíte, že s úsměvem zvete své okolí k vám na návštěvu a jste společenštější. 

Tip: Čištění se týká i naší pleti. Sáhnout můžete po Micelární vodě URBAN SKIN DETOX.

4. Nalijte si čisté vody

Naše tělo je ze dvou třetin tvořeno vodou. Možná pijete dost tekutin, ale voda ve vašem pitném režimu není zastoupena dostatečně. Na rozdíl od džusů a limonád nezatěžuje ledviny chemickými látkami a cukry. Pokud chcete mít kontrolu nad kvalitou vody, kterou pijete, pořiďte si filtr na vodu, který upravuje zásaditost vody a okysličuje ji. Filtr se hodí i všem cestovatelkám. Pít bychom měli v průběhu celého dne po menších dávkách. Přibrzdit s vodou byste měli večer, aby ledviny mohly přes noc odpočívat. Také ovšem platí, že nemá cenu se honit za magickou hranicí tří litrů denně. Vždy berte ohled na svou tělesnou hmotnost a energetickou náročnost svého aktuálního programu.
 

voda

jarní slunce

5. Vystavte svou tvář jarnímu slunci

Nechte svoji pleť zazářit! Denní krém obohacený o antioxidanty, bio zelený čaj a kyselinu hyaluronovou ji zanechá nádherně hladkou a svěží. Vaše pleť bude navíc intenzivně hydratovaná. Vyzkoušejte NIVEA Antioxidační denní krém URBAN SKIN DEFENCE a jeho jemnou péči s ochranným faktorem 20, díky kterému bude vaše pleť vždy dokonale chráněná. A to se na prvních jarních procházkách hodí, nemyslíte?

6. Zamilujte si sport. Na zahradě i v městském parku.

Fitko, které vás nestojí ani korunu a máte ho na dosah ruky? Závaží, které odpovídá vaší fyzičce a máte ho vždy při ruce? Řeč je o cvičení v přírodě s hmotností vlastního těla. Na příští procházce si vyhlídněte obyčejnou lavičku. Až ji budete míjet ve sportovním oblečení, vyzkoušejte některý z následujících cviků: výstupy pro posilování stehen a zadečku, klik pro posílení ramen a zad, nůžky pro ploché bříško a pevný střed těla, počet cviků v sérii a celých sérií můžete variovat podle svého pokroku. Nezapomeňte také odpočívat: mezi dvěma tréninkovými jednotkami byste si měla dopřát alespoň den odpočinku. Právě v tomto období sval totiž sílí. Pište si tréninkový deníček a střídejte zatěžované svalové partie. 

sport

pozitivní myšlení

7. Trénujte pozitivní paměť

Dělejte si radost. Usmívejte se. Pečujte o své vztahy. V radách, jak pracovat na svém pozitivním myšlení, se topí celý internet. Máte pocit, že to stále není ono? Svoje vědomí můžete trénovat jednoduchým trikem: každý večer si do diáře nebo deníku zapište tři věci, které vám během dne vykouzlili úsměv na rtech. Naučíte si vážit malých radostí a oči budete zavírat v dobrém rozmaru. Samostatnou disciplínou je pak listování takovými záznamy: uvidíte, jak magickou roli hrají detaily v našich životech. 
 

8. Skočte si na detoxikační masáž

Detoxikační masáže výrazně podporují očistné tělesné procesy a účinně oživují organismus vyčerpaná stresem a nezdravým životním stylem. Nejoblíbenější v této kategorii je nejspíš masáž medová. Už cítíte jeho sladkou vůni a hřejivé pohlazení? Než vás v relaxačním centru vezmou na řadu, stihnete doma obdobně ulevit i svojí pleti. Za pouhých 60 vteřin může být vaše pleť dokonale čistá, hebká a vyhlazená. Stačí, když na ni nanesete Minutovou detoxikační masku URBAN DETOX MASK. Jemné složení obohacené o bílý jíl a výtažky z magnólie ji zbaví všech škodlivých látek i nečistot. Vaše pleť pak bude projasněná, hebká a svěží.

minutová detoxikační maska

vyjděte do přírody

9. Naordinujte si digitální detox

Sociální sítě byly navrženy k tomu, aby nám pomáhaly udržovat vztahy. Používat je ovšem jen k tomuto účelu je pro většinu z nás nepředstavitelné. Na Facebooku, Instagramu, Youtube a dalších platformách trávíme hodiny a čas na skutečné trávení času s kamarády nebo v přírodě nám nezbývá. Zkuste se ze sítí alespoň na jeden den vyvléct! Uvidíte, že tak získáte překvapivé množství času. Pokud cítíte, že máte slabou vůli, nastavte si na jednotlivé aplikace časová omezení. Hurá do přírody! 

10. Naservírujte si superpotraviny

Začít můžete rovnou avokádem, jedním z nejzdravějších plodů planety. To ze snídaně udělá váš nejoblíbenější chod dne. Stačí si vybrat z nekonečné záplavy receptů: avokádová pomazánka s vejci, chléb s grilovaným avokádem, avokádo plněné tuňákem, pečená avokáda s uzeným lososem a vejcem… drtivou většinu receptů připravíte do 10 minut. Ke snídani se dobře hodí zelený čaj. Na jeden hrníček připadne jedna zarovnaná lžička čaje. Voda se po uvaření nechá odstát, aby jeho teplota klesla na 80°C. Ideální doba louhování se pak pohybuje kolem jedné minuty. Užijte si rána na maximum.

zdravá snídaně