Objevte svět péče NIVEA

Hledám informace o výrobcích pro

Jak se registrovat do NIVEA klubu

NÁVOD JAK SE REGISTROVAT DO NIVEA KLUBU

  1. Menu klikněte na „Registrace“. Najeďte v horní modré liště kurzorem na „NIVEA SVĚT“. Po rozbalení navigačního  
  2. Na nové stránce stisknete tlačítko umístěné vpravo dole „Registrace“.
  3. Vyplňte údaje, které jsou ve formuláři: pohlaví, jméno, příjmení, e-mail, heslo (které musí mít minimálně 8 znaků a obsahovat malá i velká písmena a alespoň 1 číslici). Pak zaškrtněte souhlas se vstupem do NIVEA klubu.
  4. Překontrolujte si po sobě vyplněné údaje, zda v nich není nějaký překlep (mezera navíc, chybějící tečka při zadání e-mailové adresy atd.).
  5. Pokud je vše v pořádku, potvrďte svoji registraci kliknutím na tlačítko „Registrace“. 
  6. Na vaši e-mailovou adresu, kterou jste zadali při vyplňování registrace, vám bude doručen e-mail. Ten je nutné otevřít a v něm registraci potvrdit. Otevřete e-mail a klikněte na tlačítko „Dokončit registraci do klubu“.
  7. Budete přesměrováni na webovou stránku NIVEA.cz, vaše registrace byla dokončena. :-)

 

Nezapomeňte po vyplnění formuláře na našem webu potvrdit registraci ve vaší mailové schránce (bod 6). Bez tohoto potvrzení vás nemůžeme zařadit mezi členy NIVEA klubu. :-(

registrace

Nejčastější otázky

NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY K REGISTRACI

1. Nedaří se vám přihlásit? > Zkontrolujte si, že jste potvrdili e-mail s registrací, který vám byl automaticky odeslán na e-mailovou adresu, kterou jste zadali při vyplňování registračního formuláře. V případě, že se vám ani přes to nedaří přihlásit, kontaktujte naši Modrou infolinku na čísle +420 840 022 333 nebo na e-mailu info@nivea.cz.

2. Nedorazil vám e-mail potvrzující registraci? > V případě, že vám nedorazil potvrzující e-mail s tlačítkem Dokončit registraci do klubu, překontrolujte si prosím správnost vyplněných údajů (pozor na chybějící tečky v e-mailové adrese nebo překlepy). V případě, že najdete chybu v e-mailové adrese, proveďte registraci znovu. Pokud jsou vaše kontaktní údaje správné a přesto e-mail nemáte, kontaktujte naši modrou linku na čísle +420 840 022 333 nebo na e-mailu info@nivea.cz.

3. Zadali jste při registraci špatně svoji e-mailovou adresu? Protože nedošlo k potvrzení registrace, nemáme práva upravovat vaše osobní údaje (včetně změny e-mailové adresy). Registrací tedy v tomto případě musíte projít znovu.

4. Jak zůstat přihlášen/a? > Pro zjednodušení můžete při přihlašování zaškrtnout možnost „Zůstat přihlášen/a“. Například při soutěžích budete mít již předvyplněný formulář a nebudete muset vyplňovat své údaje. Přihlášení se ukládá do cookies.  V případě, že máte cookies vypnutá, aby se vám neukládala, anebo si je vymažete, bude nutné se opět přihlásit.

5. Zapomněli jste heslo? > Pokud jste zapomněli heslo, vyžádejte si nové. Stačí kliknout vlevo nahoře na ikonu „Přihlásit“ a následně kliknout na „Zapomněl/a jste heslo?“. Pak už stačí vyplnit vaši emailovou adresu, na kterou vám zašleme instrukce.

zapomněli heslo

facebook

6. Registrace přes Facebook – jak funguje? > Najeďte v horní modré liště kurzorem na „NIVEA SVĚT“. Po rozbalení navigačního menu klikněte na „Registrace“.
 
Na nové stránce klikněte na ikonu Facebooku. Následně potvrďte přihlášení přes Facebook. Zobrazí se vám předvyplněný formulář na NIVEA stránkách. Údaje si, prosím, překontrolujte, a následně klikněte na „Odeslat“. Tím jste úspěšně registrováni do NIVEA klubu a automaticky přihlášeni do stránek NIVEA.

7. Přihlášení přes Facebook – jak funguje? > Klikněte vpravo nahoře na „Přihlásit“ a následně klikněte na ikonu Facebooku. Pokud se přes Facebookový účet přihlašujete poprvé, otevře se vám okno, kde vyplníte své přihlašovací údaje, které vyplňujete při přihlašování na Facebook. Po přihlášení budete přesměrováni a přihlášeni do stránek NIVEA klubu.

facebook

členský profil

8. Jak se dostanu do svého členského profilu pro kontrolu či změnu osobních údajů? > Abyste se dostali do svého uživatelského účtu, musíte být přihlášení. Pak stačí najet myší vpravo nahoře na „Váš NIVEA účet“ a po rozbalení nabídky menu kliknout na „Můj uživatelský účet“. Zde můžete kontrolovat či upravovat vaše osobní údaje.

9. Kde zjistím/změním jestli jsem přihlášená pro odběr Newsletterů? > Po přihlášení do svého profilu klikněte vpravo nahoře na „Váš NIVEA účet“. Na stránce uvidíte 3 záložky (Profil, E-mailový newsletter, Moje oblíbené výrobky). Klikněte na „E-mailový newsletter“ a zde uvidíte, jestli již newsletter odebíráte nebo ne.

newslettery

výrobky

10. Jak si udělat seznam oblíbených výrobků? > Abyste si mohli vytvořit seznam se svými oblíbenými produkty, musíte být přihlášeni do svého profilu. Následně stačí zvolit produkt, který chcete uložit, a kliknout na „Uložit do oblíbených“.

11. Kde najdu (jak přidám) své oblíbené výrobky? > Po přihlášení do svého profilu klikněte vpravo nahoře na „Váš NIVEA účet“. Na stránce uvidíte 3 záložky (Profil, E-mailový newsletter, Moje oblíbené výrobky). Klikněte na „Moje oblíbené výrobky“ a zde uvidíte, které produkty jste doposud označili jako oblíbené.

výrobky

úvodní stránka

12. Jak se dostanu na úvodní stránku klubu a co tam najdu? > Na úvodní stránku klubu se dostanete po najetí kurzoru na „Váš NIVEA účet“ a po rozbalení menu stačí kliknout na „Úvodní stránka NIVEA klubu“. Najdete zde informace o celoroční soutěži, soupis výhod NIVEA klubu, kosmetický profil, soutěže a další aktuálně probíhající aktivity NIVEA klubu.

13. Kde zjistím, kolik jsem nasbíral/a bodů v klubové soutěži? > Celkový počet bodů najdete po přihlášení do svého profilu na stránce o hlavní výhře, kterou je cesta do Hamburku – srdce značky NIVEA.

14. Za co všechno mohu sbírat body do celoroční soutěže? > Body sbíráte za správné odpovědi v Jarním, Letním, Podzimním a Zimním kvízu. Přičteny vám budou na základě množství pokusů, během kterých se vám podaří odpovědět správně na všechny otázky. Body zároveň můžete získávat i za recenze produktů NIVEA. Kolik bodů získáváte a za jakou činnost se dozvíte zde.
 

15. Jak mohu hodnotit produkty? > Hodnocení produktů může dělat pouze přihlášený uživatel. Vyberte produkt, který chcete ohodnotit. Níže pod produktem najděte „Hodnocení spotřebitelů“ a následně klikněte na „Napsat komentář“. Více o hodnocení produktů si můžete přečíst zde.  

16. Kontakt > Nenašli jste výše odpověď na Vaši otázku? Neváhejte se na nás kdykoliv obrátit prostřednictvím Modré infolinky +420 840 022 333 nebo emailu info@nivea.cz.